Frågor & Svar

Skickas min beställning med diskret avsändare?

När Du beställer från oss är det alltid 100% diskret. Som avsändare står det ATGS, Skräddarvägen 8, 829 95 Harmånger.

Kan man se på paketet vad det innehåller?

Nej, det finns inget som kan avslöja vad din försändelse innehåller. Vi packar och skickar alla ordrar i neutrala bubbelpåsar eller bruna kartonger förslutna med en brun tejp.

Skickar Ni ut reklam via E-post?

Väljer Du att prenumerera på vårt nyhetsbrev så kommer Du att få det max 1-2 gång i månaden.
Väljer Du att inte prenumerera på det så kommer det aldrig någon reklam via mejlen.
Du kan även när som helst säga upp din prenumeration av nyhetsbrevet.

Måste jag registrera mig för att handla hos er?

Nej, det väljer Du helt och hållet själv.
Fördelen med att vara registrerad är att vi sparar Dina adressuppgifter och det blir enklare för Dig att beställa. Dessutom kan Du logga in och se Din orderhistorik om Du är registrerad.

Hur lång tid tar det innan min beställning kommer?

Vi skickar alla ordrar med Schenker och order inkomna innan kl 12.00 skickas ut samma dag. Schenker har 1-4 arbetsdagar som leveranstid.

Kan man beställa per telefon hos er?

Det går jättebra, vi tar emot Ditt samtal på lagret mellan 09.00-15.00

Har ni någon butik man kan besöka?

Vi har en lagerbutik så Du är välkommen måndag-onsdag 10.00-16.00, torsdag-fredag 09.00-15.00.
 Välkomna! Om du vill besöka oss en annan tid mejla till: info@himmelriket.se så försöker vi lösa det.

Är det någon åldersgräns för att handla på Himmelriket?

Ja, enligt lag måste Du vara 18 år för att beställa från oss.

Kan jag avbeställa en order?

Din order kan avbeställas så länge den inte har skickats. Maila oss på info@himmelriket.se eller ring på 016-169990.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

Försändelse som outlöst går i retur till oss innebär att beställaren debiteras 195 kronor. Debiteringen sker för att täcka våra kostnader för hanteringen av dessa försändelser. Fakturering av detta krav kommer att ske i samarbete med Klarna.

Hur gör jag om min produkt inte fungerar?

Det första Du bör göra är att kontrollera att batterierna sitter rätt, låt batteriskyddet sitta kvar i produkten i fall det finns ett sådant. Om batterierna medföljer är det så kallade Testbatterier = inte fullt laddade, så köp nya och testa HELT nya batterier. Om det ändå inte fungerar maila info@himmelriket.se.

Är du intresserad av ett Homeparty?